  • 1. Data: 2003-06-03 10:04:22
    Temat: właściwość US po przeniesieniu do innego ...
    Od: d...@p...onet.pl

    Witam,

    Mam pytanie o właściwość miejscową Izby Skarbowej.

    W ubiegłym roku zmieniłem miejsce zamieszkania i po 3 złożonym z tą informacją
    NIPie-3 US łaskawie to zauważył,ale z datą ostatniego składanego NIPu3.
    Teraz się dla zasady kłócę o olanie NIP3 złożonego z Pit-em i NIp3 złożonego z
    dodatkową korektą (2 dni później) - ale w US nie ma mojej korekty - zgubili,
    nie znaleźli też żadnego NIPów 3 skaładanych z PITami...

    Dlatego nie uznali mi w zwrocie podatku ani kwoty zwrotu podwyższonej korektą
    ani dwóch pierwszych NIP3 (składanych z PITami), ani odsetek karnych - i tylko
    w tej sprawie się wypowiadają ... w decyzji - nie chcąc rozstrzygnąc to o co
    proszę - samego zwrotu podatku zgdnie z korektą PITA....

    Czy teraz, jak proszę ponownie (już w IS), o uzwględnienie korekty i
    zauważenie, że mają skreśline krzyżyki na PITach (o załączeniu do deklaracji
    NIP3) - właściwą do prowadzenia sprawy jest IS - tu gdzie teraz mieszkam, czy
    tam gdzie kiedyś mieszkałem ? Po prostu mam dość wyjazdów ... a kwoty śmieszne.

    Z góry dzięki
    Pozdr.
    DK