  • 1. Data: 2009-09-14 08:57:39
    Temat: wspolnik spolki jawnej
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    moj wspolnik z sj. prowadzil wlasna dzialalnosc, ktorej ze wzgledu na
    obnizony ZUS nie zamykal. finansowo wygladalo to tak, ze
    wspolnik_1 - pelny ZUS
    wspolnik_2 - obnizony ZUS + druga skladka zdrowotnego z sj.

    czyli razem ~1000 zł.

    teraz konczy sie zwolnienie, trzeba cos z tym zrobic, bo zrobi sie z
    tego 1600 PLN. wyglada na to, ze W2 musi zamknac dzialalnosc i
    zarejestrowac ja ponownie zmieniajac tytul, czy tak?

    --
    bartek

  • 2. Data: 2009-09-15 16:21:33
    Temat: Re: wspolnik spolki jawnej
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    bokomaru wrote:
> [...]
    > wspolnik_1 - pelny ZUS
    > wspolnik_2 - obnizony ZUS + druga skladka zdrowotnego z sj.

    A tu nie było czasem takiego przypadku, że skoro
    przysługiwał ulgowy zus z własnej działalności,
    to nie był spełniony wymóg minimalnej podstawy
    do tego, żeby nie placić pełnych składek z drugiego tytułu?