  • 1. Data: 2003-09-26 20:26:01
    Temat: wynajem lokalu - dzialalnosc gospodarcza czy nie???
    Od: "Pawel Szuba" <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktos wie kiedy wynajem lokalu pod dzialalnosc gospodarcza (sklep) jest
    traktowany jako dzialalnosc gospodarcza? Nie mam zarejestrowanej
    dzialalnosci gospodarczej, wynajmuje lokal na sklep i jest to moje jedyne
    zrodlo utrzymania. W ZUSie powiedziano mi, ze powinienem zglosic wynajem
    jako dzialalnosc gospodarcza - czy to prawda???

    pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2003-09-26 20:56:34
    Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Szuba" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bl27ep$7v4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > zrodlo utrzymania. W ZUSie powiedziano mi, ze powinienem zglosic wynajem
    > jako dzialalnosc gospodarcza - czy to prawda???

    Z dyskusji na tej grupie wiem, iż różne Urzędy Skarbowe różnie to do
    niedawna traktowały. Może odezwie się jakiś prawnik a najlepiej to dowiedz
    się u siebie w US.

    Pozdrawiam

    Wiewióra - dużo lokali więc DG zarejestrowana.