  • 1. Data: 2002-09-30 15:48:15
    Temat: zakup podzespołów a koszty ?
    Od: "H@RRY" <r...@m...icpnet.pl>

    Witam,

    W jaki sposób mogę wliczyć zakup części komputerowe (procek, płyta, pamięć,
    ok. 1500 zł) w koszty DG ew. inne rozwiązanie pozwalające skorzystać z
    jakiejkolwiek ulgi czy tzw. przywileju płacenia mniej fiskusowi :-)

    DG na zasadach ogólnych, rezygnacja z VAT ... ew. płatnik VAT ... sytuacja
    ma się zmienić w ciągu najbliższego miesiąca!

    Zakup ma na celu modyfikację/ulepszenie komputera, który formalnie w firmie
    nie istnieje ...

    ... nasuwa się inne pytanie ... posiadam laptopa i komputer stacjonarny,
    które zakupiłem przed założeniem DG; nie posiadam rachunków! Czy owy sprzęt
    mogę również "włączyć do majątku firmy"? Jeśli tak to w jaki sposób i jakie
    przynosi to korzyści?

    z góry dziękuję za pomoc :-)

    pozdr

    HARRY