  • 11. Data: 2002-01-24 09:32:34
    Temat: Re: zakup w hurtowni na paragon
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Karol" [...]
    > Zapomaniales tylko o tych klientach hurtowni, ktorzy zaopatruja sie na
    > potrzeby wlasne a nie DG.

    Nie, nie zapomnialem, lecz nie dopisuje tego w kazdym liscie.
    Moja pierwsza odpowiedz w tym watku to wlasnie - zakup na wlasne potrzeby,
    absolutnie lagalna.

    Boguslaw

  • 12. Data: 2002-01-24 11:11:24
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a2okac$31s$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > "Karol" [...]
    > >

    > Nie, nie zapomnialem, lecz nie dopisuje tego w kazdym liscie.
    > Moja pierwsza odpowiedz w tym watku to wlasnie - zakup na wlasne potrzeby,
    > absolutnie lagalna.

    Oczywiscie. Czytalem dosyc pobieznie.

    Karol

  • 13. Data: 2002-01-24 19:05:30
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    > Prosze wybaczyc, nie bede uczyl nikogo oszukiwac.
    >
    > Niekture branze sa/byly tak "chore", ze kazdy musial oszukiwac, lub
    zmienic rodzaj dzialalnosci. Teraz takich jest corac mniej.

    Moje pytanie nie miało na celu odbycia szybkiego kursu oszukiwania US, tylko
    ja też zrobiłem parę zakupów na paragon dla swoich celów (złożyłem sobie
    kompa) i miałem wątpliwości co do reakcji US w przypadku wykrycia takiego
    zakupu.
    sebur

  • 14. Data: 2002-01-29 07:15:29
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Boguslaw Szostak napisał:

    > Nie PO CO, ale "dlaczego".
    >
    > Ja wole spac SPOKOJNIEJ i biore wylacznie faktury,
    > a od czasu do czasu panie w hurtowni pytaja czy faktura, czy paragon.
    > Po prostu chca wiedziec CO WYDRUKOWAC.

    To nie tak. U nas mozna w hurtowni kupic i na firme i dla siebie (bo
    jest taniej). Tylko trudno kupowac kielbase na fakture dla warsztatu
    samochodowego.
    Np. we Wloszech w ichnim macro mozna kupowac wylacznie na faktury i
    urzad skarbowy to sprawdza (czy sa wliczone w koszty\).
    Nasze makro do szcowania obrotu klienta nie rozgranicza tych rzeczy.

    > Jest duza ilosc odbiorcow, ktorzy wola paragon - ich sprawa.
    > Moze to sluzyc glownie "ukryciu obrotu".

    Wlasnie mowilem ze niekoniecznie.

    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 15. Data: 2002-01-29 09:56:44
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Jano"

    > To nie tak. U nas mozna w hurtowni kupic i na firme i dla siebie (bo
    > jest taniej).
    Ile razy mam powtarzac to samo.
    MOZNA DLA SIEBIE, ale to napisalem w pierwszym liscie.
    Wiele firm stosuje "upusty" przyznane "dzialalnosci gospodarczej"
    przy zakupie "prywatnym".

    > Tylko trudno kupowac kielbase na fakture dla warsztatu
    > samochodowego.

    Rownie trudno wypalic paperosy za 3 000 PLN co miesiac.

    > Np. we Wloszech w ichnim macro mozna kupowac wylacznie na faktury i
    > urzad skarbowy to sprawdza (czy sa wliczone w koszty\).
    > Nasze makro do szcowania obrotu klienta nie rozgranicza tych rzeczy.

    no wlasnie.

    > Wlasnie mowilem ze niekoniecznie.

    Nie przesadzajmy.
    DUZA ilosc odbiorcow kupuje na padagony duze ilosci towarow.
    To bardzo latwo sprawdzic w dowolnej hurtowni - pewnie i w makro.

    > Pozdrowienia
    > J.

    Boguslaw

  • 16. Data: 2002-01-30 13:06:54
    Od: "krak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > DUZA ilosc odbiorcow kupuje na padagony duze ilosci towarow.
    > To bardzo latwo sprawdzic w dowolnej hurtowni - pewnie i w makro.

    zwlaszcza "kartowicze" bardzo czesto kupuja na paragon bo jak nie maja
    kosztow a jedynie ryczalt to olewali faktury, im i tak wszytko jedno
    ......bylo.

    krak