  • 1. Data: 2002-10-22 09:08:27
    Temat: zapłata podatku
    Od: "Jadwiga Wierzbicka" <j...@g...com.pl>

    czy jako termin zapłaty podatku uznaje się obciążenie mojego rachunku, czy
    też uznanie rachunku Urzędu Skarbowego, mam sprzwę z US
    dzięki

  • 2. Data: 2002-10-22 10:19:40
    Temat: Re: zapłata podatku
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Jadwiga Wierzbicka napisał:
    > czy jako termin zapłaty podatku uznaje się obciążenie mojego rachunku, czy
    > też uznanie rachunku Urzędu Skarbowego, mam sprzwę z US
    Obciążenie rachunku.
    Z tym że pieniądze musza faktycznie zejśc z konta, co w przypadku
    przelewów elktonicznych nie zawsze jest takei pewne.
    Jak zaniose papierowy przelew o 17:50, to dostane pieczątkę z danego
    dni i pieniadze "znikaja" mi z konta tego samego dnia.
    W przypadku elektroniczych przelewów - znikaja z konta dopiero kiedy
    faktycznie wyjdą z banku - z więc po ostatniej seji eliksiru pieniadze
    beda czekac do dnia nastepnego.
    Przerabiałam to z ZUSem - przelew internetowy złożony tuż po sesji
    eliksiru został zaksięgowany dopiero nasteponego dnia i juz miałam
    zaleglość.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk