  • 1. Data: 2003-02-26 15:52:31
    Temat: zapomnialem rozliczyc odsetek
    Od: "Michal Z." <i...@s...com.pl>

    Porzadkujac ksiegi doszedlem do wniosku, ze nie wliczylem do zeznan
    podatkowych PIT-5 kosztow i przychodow zwiazanych z r-kiem bankowym.
    Ominiete zostaly miesiace pazdziernik, listopad 2002.
    Czy mozna to wliczyc w roczna dekelaracje?

    Michal Z.

  • 2. Data: 2003-02-26 19:47:37
    Temat: Re: zapomnialem rozliczyc odsetek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Feb 2003, Michal Z. wrote:

> [...]
    >+ Ominiete zostaly miesiace pazdziernik, listopad 2002.
    >+ Czy mozna to wliczyc w roczna dekelaracje?

    Powiem tak: zdarzyło mi się kiedyś zapomnieć wpisać takich 6 zł
    z odsetek - US sobie zażyczył (ustnie) korekt...
    No to złożyłem stosik :[

    pzdr, Gotfryd