  • 1. Data: 2003-02-26 12:05:54
    Temat: zapytanie pilne!
    Od: "Krakus" <a...@p...onet.pl>

    witam

    Moja małzonka nie posiada prawa do wykonywania wladzy rodzicielskiej nad
    dziecmi. Czy jestem ojcem samotnie wychowujacym dzieci zgodnie z art 6 pkt 5
    ustawy o podatku dochodowym od osob fizycznych.

    Jezeli ktos cos wie na ten temat prosze o kontakt na mail kolegi:
    m...@w...pl

    Krakus

  • 2. Data: 2003-02-27 14:34:03
    Temat: Re: zapytanie pilne!
    Od: "M.A.G." <m...@b...vectranet.pl>

> [...]
    > ustawy o podatku dochodowym od osob fizycznych.
    >
    > Jezeli ktos cos wie na ten temat prosze o kontakt na mail kolegi:

    jesli jest to wyrokiem sadu to tak,jest pozbawiona sprawowania wladzy
    rodzicielskiej,wiec ty jestes jedynym prawnym opiekunem czyli ojcem samotnie
    wychowujacym dzieci