  • 1. Data: 2006-12-22 15:28:47
    Temat: zasilek chorobowy a drugi prog podatkowy
    Od: "blondi" <m...@g...com>

    Jak wyglada kwestia drugiego progu podatkowego, gdy jest sie na
    zwolnieniu lekarskim? Pieniadze wyplaca mi firma (zatrudnia ponad 20
    pracownikow). Grudniowa wyplata przyszla nizsza i zastanawiam sie, czy
    ewentualne wejscie w drugi prog moze byc tego przyczyna.

    Ksiegowa bedzie dopiero po swietach, wiec moze ktos z grupy wie, czy
    przy zasilkach chorobowych tez rozlicza sie progi podatkowe?

    Pozdrawiam,

    Blondi

  • 2. Data: 2006-12-22 20:06:06
    Temat: Re: zasilek chorobowy a drugi prog podatkowy
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "blondi" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    > Ksiegowa bedzie dopiero po swietach, wiec moze ktos z grupy wie, czy
    > przy zasilkach chorobowych tez rozlicza sie progi podatkowe?

    Miałabyś policzone w wyższym progu podatek, jeżeli w poprzednim miesiącu
    przekroczyłaś próg.
    Podatek liczy się od wszystkich dochodów (nieważne czy są one z
    wynagrodzenia za pracę, za chorobę, czy z zasiłku chorobowego).
    Mogłaś otrzymać mniej, bo za zwolnienie lekarskie otrzymuje się tylko
    80% przeciętnej pensji z poprzednich 12 miesięcy (i to może być bez
    premii - zależy jaki macie regulamin wynagradzania).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2006-12-23 16:14:47
    Od: "blondi" <m...@g...com>

> [...]
    > 80% przeciętnej pensji z poprzednich 12 miesięcy (i to może być bez
    > premii - zależy jaki macie regulamin wynagradzania).

    Na zwolnieniu jestem juz 5 miesiac, ale to zwolnienie 100% platne -
    ciaza. Innymi slowy - weszlam w prog i mi scieli kilka ladnych
    stowek... cholera i to z pensji "po swiatecznej"...

    Przykre, ale takie jest zycie... Dzieki za odpowiedz.

    Blondi