  • 1. Data: 2002-01-09 12:09:43
    Temat: dwa mieszkania w 1 uldze
    Od: "arko" <a...@s...pl>

    Witam,
    mam pewien dylemat. Pieniądze z kasy mieszkaniowej chciałem wydać na cel:
    nabycie mieszkania na rynku wtórnym. Na szczęślie ceny w mojej miejscowości
    pozwalają mi na zakup dwóch mieszkań ze zgromadzonej sumy+kredyt. Czy
    kupując te 2 mieszkania spełnie cel. Obawiam się zarzutu US że zbierałem na
    zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych (więc wystarczy jedno mieszkanie) bo
    przecież nie będę mieszkał w dwóch równocześnie. Czy to przejdzie ?

    Dzięki, Artur

  • 2. Data: 2002-01-12 13:18:44
    Temat: Re: dwa mieszkania w 1 uldze
    Od: "Slawka" <b...@2...pl>

    Użytkownik "arko" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych (więc wystarczy jedno mieszkanie) bo
    > przecież nie będę mieszkał w dwóch równocześnie. Czy to przejdzie ?

    Wiem, ze tak robi wiele osob, poki co US sie na 100% nie przyczepialy, nie
    maja dojscia w przepisach. Mowil to takze w radio TOKfm Biskupski redaktor
    Gazety Prawnej, czasem ma duzury telefoniczne, jest obryty w podatku od osob
    fizycznych nieprzecietnie.Pozdrawiam