  • 1. Data: 2004-05-12 12:34:52
    Temat: zlecenie a ZUS
    Od: "Bea" <b...@N...gazeta.pl>

    Czy zawsze trzeba płacić składki ZUS od minimalnego wynagrodzenia?
    Z ustawy wynika: Podstawę składek przy zleceniu stanowi zadeklarowana kwota,
    nie mniejsza jednak od minimalnego wynagrodzenia.

    Jeżeli chcę zawrzeć umowę na prowizję od sprzedaży czyli zleceniobiorca może
    wystawić mi rachunek na 20 albo 900 zł w zależności od tego ile sprzeda,
    możliwa jest też teoretycznie sytuacja że nie dostanie nic.

    To wtedy gdy dostanie te 20 albo nic to ja mam zapłacić składki od 824?

    Pozdrawiam!

    Bea