  • 1. Data: 2002-11-05 18:20:55
    Temat: zmiana serwisanta kasy
    Od: "daro99" <d...@p...onet.pl>

    Mam problem z serwisantem kasy fiskalnej.Czy mozna go zmienic i jak to
    zrobic?/co zlozyc w urzedzie skarbowym?/
    pzdr.daro99

  • 2. Data: 2002-11-05 19:59:42
    Temat: Re: zmiana serwisanta kasy
    Od: "Dariusz Domagała" <i...@n...com.pl>

    Wystapic do producenta urzadzenia fiskalnego o zmiane serwisu (W Optimusie
    maja na to specjalny druk).

    Producent powiadomi o tym fakcie US (a tak na wszelki wypadek zlozyc samemu
    w US pismo o zmianie serwisu ze wskazaniem nowego).

    Darek

  • 3. Data: 2002-11-05 20:47:44
    Od: "Frgles" <f...@h...pl>

    Jeżeli zmiana nie ma charakteru zmiany karnej to na zasadzie paragrafu 11 pk
    t.2 Rozp. Min. Fin. z dnia 4lipca 2002r /Dz.U.02.108.948/podatnik ma prawo d
    o zmiany serwisu.
    Jednakze w przypadku "Optimusa" wiąże sie to z opłatą PLN 100,- od kasy. Ni
    e wiem jak to jest w "Elzab" - było 50,-.Jeżeli natomiast nie zostały dopełn
    ione przez dotychczasowy serwis jakies obowiązki można zwrócic sie do
    producenta o zmiane serwisu wskazując powód - i wówczas można uniknąć opłat
    przerejestrowujących.We wniosku można wskazać serwis który ma przejąć opiekę
    nad kasami bądź poprosić o wskazanie najbliższego terytorialnie sewisu.