  • 1. Data: 2009-12-01 09:13:08
    Temat: zwrot VAT 25 dni
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    bede musiał sie ubiegac o zwrot VAT, najlepiej w terminie 25 dni
    wiem, ze wszystkie faktury musza być zapłacone..

    pytanie: czy jeśli mam na fakturach (za paliwo) napisane:
    sposób zapłaty: VISA
    to muszę także zbierac dowody płatnosci?

    czy chodzi moze tylko o faktury "przelewowe"
    ?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2009-12-01 10:05:39
    Temat: Re: zwrot VAT 25 dni
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > bede musiał sie ubiegac o zwrot VAT, najlepiej w terminie 25 dni
    > wiem, ze wszystkie faktury musza być zapłacone..

    a wlasnie czy jezeli domagam sie zwrotu w dluzszym terminie tez musze miec
    dowody ze zaplacilem ?

  • 3. Data: 2009-12-01 12:45:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    icek2 wrote:
> [...]
    >
    > pytanie: czy jeśli mam na fakturach (za paliwo) napisane:
    > sposób zapłaty: VISA
    > to muszę także zbierac dowody płatnosci?

    Jakie dowody?
    Te świstki z terminala?
    Ja musiałem pokazać wyciąg, ale płaciłem debetówką, więc obciążenia
    były ładnie widoczne, ale nie wiem jak z kredytowymi.

    Dodatkową atrakcją jest identyfikowanie wpłat
    w momencie, gdy na stacji oprócz paliwa razem kupowałeś
    coś innego nie będącego kosztem.
    Ja tak miałem parę płatności kartą: paliwo razem z dropsami.

    > czy chodzi moze tylko o faktury "przelewowe"
    > ?

    Chodzi o wszystkie.
    Na gotówkowe odszukaj KP,
    o ile wyraźnie nie stoi na fakturze: zapłacono.

  • 4. Data: 2009-12-01 17:36:17
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    cef pisze:

    > Jakie dowody?
    > Te świstki z terminala?
    tak, bo zbierałem specjalnie :)

    > Ja musiałem pokazać wyciąg, ale płaciłem debetówką, więc obciążenia
    > były ładnie widoczne, ale nie wiem jak z kredytowymi.
    rozumiem.

    > Dodatkową atrakcją jest identyfikowanie wpłat
    > w momencie, gdy na stacji oprócz paliwa razem kupowałeś
    > coś innego nie będącego kosztem.
    > Ja tak miałem parę płatności kartą: paliwo razem z dropsami.
    tego celowo unikałem :)

    > Chodzi o wszystkie.
    > Na gotówkowe odszukaj KP,
    > o ile wyraźnie nie stoi na fakturze: zapłacono.
    czaje.

    --
    pozdros
    icek