  • 1. Data: 2002-01-09 21:28:01
    Temat: zwrot vat-u jakie doświadczenia????
    Od: "RM" <r...@g...pl>

    Jakie Państwo mają doświadczenia przy zwrocie przez Urząd Skarbowy Vat-u???

    Robert

  • 2. Data: 2002-01-09 21:38:46
    Temat: Re: zwrot vat-u jakie doświadczenia????
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    "RM" <r...@g...pl> wrote:
    > Jakie Państwo mają doświadczenia przy zwrocie przez Urząd Skarbowy
    Vat-u???

    > Robert

    Bardzo dobre.
    Terminowo.
    Dotychczas bez kontroli.
    Nawet jeśli później coś "wynajdą" to i tak już jestem zadowolony. W
    sumie to mój najbardziej pewny płatnik :-)

    CEZ

  • 3. Data: 2002-01-09 21:48:42
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

  • 4. Data: 2002-01-10 06:48:23
    Od: Jano <m...@h...gula>

    RM napisał:

    > Jakie Państwo majš doœwiadczenia przy zwrocie przez Urzšd Skarbowy Vat-u???
    >
    > Robert

    Jesli to jednorazowe to na pewno skontroluja.
    Jesli notoryczne to terminowo (a nawet przed terminem).
    No i czasami musza skontrolowac (ale doswiadczenia dobre).
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 5. Data: 2002-01-10 08:08:46
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Jano napisał(a) w wiadomości: <3...@h...gula>...

    Vat-u???

    Ja występowałam raczej sporadycznie ale ostantnio przez 3 kolejne miesiące
    .Za pierwszym przyszli na kontrole-pieniądze oddali w terminie Za drugim
    wzieli dokumenty do US do kontroli krzyżowej sprawdzali SAD ( przekroczenie
    garnicy stawka 0 % ) oraz sprzedaż u naszych dostawców i wstrzymali zwrot do
    zakończnia kontroli ( już 3 miesiąc ) Za trzecim razem wystąpiliśmy o zwrot
    to oddali bez kontroli.
    Jolka

  • 6. Data: 2002-01-11 14:29:33
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Cezary Farynowski <c...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1ids6$nlc$...@n...tpi.pl...

    > Vat-u???

    > Bardzo dobre.
    > Terminowo.
    > Dotychczas bez kontroli.

    Sa urzedy, ktore "prosza" o pokazanie dokumentow bedacych podstawa do
    wystapienia o zwrot.
    W trybie roboczym ustalilismy, ze bedziemy je (kopie) wysylac razem z
    deklaracja.

    Karol