  • 1. Data: 2002-01-09 17:22:26
    Temat: ubezpieczenie biura rachunkowego
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Szukam przystępnego ubezpieczenia biura rachunkowego.
    Warta chce ponad 1500 zł za kwote gwarantowaną 50.000.
    Sęk w tym że wydaje się iz inni ubezpieczyciele w ogóle takich ubezpieczeń
    nie przewidzieli.
    Dla doradców i biegłych są ubezpieczenia, i to w rozsądnych cenach, dla
    biura rachunkowego bez doradztwa nie ma.
    W PZU ofiarna agentka obiecała się zorientowac czy polisy dla doradcy
    podatkowego nie dało by sie trochę "nagiąć". Bo podobno warunkiem
    ubezpieczenia _nie_ _jest_ posiadanie wpisu na liste doradców podatkowych.
    Było by o połowe taniej, ale troche mi się to nie podoba.
    Ale klient strategiczny wymaga polisy i muszę cos znaleźć.

    Jakaś Hestia czy coś podobnego usiłowała mi wcisnąć ubezp. od
    odpowiedzialności deliktowej (że niby księga rachunkowa to "delikt" hehehe)

    Dajcie znać gdybyście o czyms usłyszeli.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl