  • 1. Data: 2003-02-24 08:46:35
    Temat: Chyba poplyne na bezrobocie
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Opisze krotko co sie stalo
    Kontrola za 2000 rok wykryla ze mam niezaksiegowana fakture na 15 000. Po
    prostu mi sie skleily faktury. Stanowi to 0,66% przychodu za 2000 rok.
    Oczywiscie pracuje w biurze rachunkowym i sami sobie wyobrazacie jak szef
    sie wkurzyl. Jakie moga byc konsekwencje? Byly kontrolowane dokumenty
    klienta, zadna kontrola krzyzowa. Czego mam sie spodzewac i czy mozna cos
    jeszcze zrobic. Mam 14 dni na wyjasnienia.

    Pozdrawiam w smutku

    Adam