  • 1. Data: 2005-03-16 02:59:54
    Temat: Co podac przy rejestracji: Adres zamieszkania, czy zameldowania?
    Od: "Olek" <f...@a...com>

    Zameldowany na stale jestem u rodzicow i to ten adres chcialbym podawac we
    wszystkich dokumantach w ZUS i US. Fizycznie mieszkam jednak w wynajmowanym
    mieszkaniu, ale ostatnio zmieniam te mieszkania jak rekawiczki, wiec
    wolalbym podac adres zameldowania. Moge, czy musi to byc koniecznie adres,
    pod ktorym rzeczywiscie mieszkam?

  • 2. Data: 2005-03-16 08:20:15
    Od: "opix" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Olek" <f...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    adres,
    > pod ktorym rzeczywiscie mieszkam?
    >
    >każdorazowa zmiana miejsca zamieszkania pociągająca za sobą obowiązek
    meldunkowy wymaga dokonania uaktualnienia .

    --
    == opix ==

  • 3. Data: 2005-03-16 08:30:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Mar 2005, opix wrote:

    >+ każdorazowa zmiana miejsca zamieszkania pociągająca za sobą obowiązek
    >+ meldunkowy wymaga dokonania uaktualnienia .

    Sprzeciw, Wysoki Sądzie !
    Nie odnoszę się do pytania z wątku ale samej zasady: dla wielu
    celów obywatel lub zobowiązany (tu mowa o podatniku) musi
    podawać adres zamieszkania BEZ względu na występowanie obowiązku
    meldunkowego.
    Ma podać "adres zamieszkania" i nie ma możliwości tłumaczenia się
    że "nie odebrał wezwania bo tam nie mieszkał" - i już !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-03-16 10:17:55
    Od: "Olek" <f...@a...com>

    > meldunkowy wymaga dokonania uaktualnienia .

    Ale myslalem, ze meldowac to sie trzeba bylo za komuny (???)

  • 5. Data: 2005-03-16 21:29:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Mar 2005, Olek wrote:

    >+ Ale myslalem, ze meldowac to sie trzeba bylo za komuny (???)

    Obowiązek meldunkowy istnieje nadal (polecam archiwa grupy .prawo),
    tyle że jest mało aktywnie egzekwowany.
    IMO istnienie takich przepisów (których przeważnie można NIE
    przestrzegać a którymi można "w razie zapotrzebowania" przywalić
    stawiającemu się obywatelowi karę) świadczy kiepsko o praworządności
    państwa :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2005-03-17 18:54:43
    Od: "Ireneusz Makowski" <imaks'delete'@plusnet.pl>

> [...]
    > Ma podać "adres zamieszkania" i nie ma możliwości tłumaczenia się
    > że "nie odebrał wezwania bo tam nie mieszkał" - i już !

    Z tego co ostatnio slyszalem w urzedzie, to bezdomny moze zarejestrowac
    dzialalnosc. Ciekawe jaki adres poda?

    --
    Pozdrowka,

    Irek Makowski