-
1. Data: 2004-03-15 01:19:13
Temat: DG - koniecznosc aktualizacji w Ewidencji DG?
Od: "X Y Z" <x...@p...pl>
Hej,
Czy ktoś wie, do kiedy trzeba zaktualizować wpis w Ewdencji DG w urzędzie
miasta, aby być w zgodzie z nową ustawą?
Podobno trzeba podać EKD i jakieś inne sprawy... Czy ktoś to przechodził?
I czemu gminy biorą kasę za taką wymuszoną zmianę... Ale to retoryczne
pytanie ;-)
Pozdrawiam
Kuba
Najnowsze w dziale Podatki
-
Wakacje przedsiębiorcy a koszty firmowe - co i kiedy można odliczyć?
-
Rzeczywisty właściciel w podatku u źródła - kluczowe objaśnienia MF po latach oczekiwania
-
KSeF 2.0: firmy będą miały tylko 4 miesiące na testy nowego systemu e-Faktur
-
Jak obniżyć składki ZUS? Przewodnik po ulgach ZUS dla małych firm