  • 1. Data: 2004-06-17 12:48:14
    Temat: Jak legalnie odpsrzedawac internet nie zakladajac firmy?
    Od: "JF" <j...@o...pl>

    Witam!

    Czy istnieje jakas forma umowy prawno-handlowej miedzy dwoma osobami
    prywatnymi(z której jedna jestem ja), na podst której moge odsprzedawac
    internet i placic od tego podatek??

    ale nie chce zakladac firmy

    jestem kompletnie zielony w sprawach papierkowych

    dziekuje z góry za odp

    /Jarek

  • 2. Data: 2004-06-17 12:57:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik JF napisał:

    > Witam!
    >
    > Czy istnieje jakas forma umowy prawno-handlowej miedzy dwoma osobami
    > prywatnymi(z której jedna jestem ja), na podst której moge odsprzedawac
    > internet i placic od tego podatek??

    Jak tak w kwestii formalnej -nie da sie sprzedac internetu, tak jak nie
    da się sprzedać radia, telewizji, prasy ;-)

    No chyba że jesteś tym ktorego od dawna szukaja internauci - tym ktory
    posiadł internet ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-06-17 16:02:35
    Od: "JF" <j...@o...pl>

    Search for..bardzo bogata merytorycznie odpowiedz, stokrotne dzieki

    niech Ci w dzieciach wynagrodzi za kare :P

    /Jarek

  • 4. Data: 2004-06-18 22:14:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jun 2004, JF wrote:

> [...]
    >+ Czy istnieje jakas forma umowy prawno-handlowej miedzy dwoma osobami
    >+ prywatnymi(z której jedna jestem ja), na podst której moge odsprzedawac

    A byłeś łaskaw zauważyć że (przynajmniej do czasu uchwalenia
    "wolności gospodarczej" w Sejmie, a chyba pod moją nieobecność
    w necie nie uchwalili ;)) "dostarczanie internetu" jest
    operacją gospodarczą podlegającą *REJESTRACJI* ??
    Jako OF bez DG IMHO rejestracji nie uzyskasz, co kładzie dalsze
    rozważania na łopatki.
    Sprawę iż dalsze rozważania są ciekawe same w sobie acz na razie
    do jednoznacznych wniosków nie doprowadziły z podowów jak wyżej
    pomijam ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)