eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak wpisać w koszty sprzęt kupiony w celu sprzedaży? › Jak wpisać w koszty sprzęt kupiony w celu sprzedaży?
  • Data: 2010-03-21 10:10:30
    Temat: Jak wpisać w koszty sprzęt kupiony w celu sprzedaży?
    Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Prowadzę firmę i kupuję 10 switchy. Będą mi one potrzebne ponieważ często
    rozbudowuję w innych firmach sieci. Kupuję od razu 10 ale starczą mi na pół
    roku. Czy od razu wrzucić je w koszty? Czy najpierw jako towary do sprzedaży
    a później jakoś przerzucić w KPiR w koszty? Na razie starałem się kupować
    przed robotą i za kwotę nie większą niż przychody z rozbudowy. Chciałbym
    jednak teraz zamówić trochę więcej tzn kilka swichy, AP, kabli UTP i inne
    rzeczy które mogą się przydać.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1