-
1. Data: 2004-02-01 16:22:28
Temat: Jak zaksięgować (używany wcześniej prywatnie) komputer
Od: "Mario" <z...@p...onet.pl>
Witam,
rozpoczynam właśnie prowadzenie działalności gospodarczej i na samym
początku trafiłem na pewien problem. Otóż do prac w firmie chcę wykorzystać
komputer i monitor, które zakupiłem ponad 3 lata temu a w międzyczasie
komputer "nieco" zmodernizowałem. Jak mogę zaksięgować ten sprzęt? Czy
powinienem sprzedać go sam sobie??? Czy też po prostu powinienem wprowadzić
go jako majątek trwały a jako wartość tego środka trwałego podać wartość
rynkową?
Z góry dziękuję za pomoc.
--
Pozdrawiam,
Mariusz Ziemiecki
Najnowsze w dziale Podatki
-
Funkcja dodawania załączników w KSeF miała być dla wszystkich. W praktyce skorzystają nieliczni
-
Kontrola podatkowa w firmie a przedłużanie terminu zwrotu VAT
-
KSeF po nowelizacji: Okres przejściowy, tryb offline i brak kar do 2026 roku
-
Rezydencja podatkowa, czyli jak Polska zamyka się na freelancerów z zagranicy