  • 1. Data: 2024-01-18 13:00:03
    Temat: KSeF czy coś zmieni dla zwykłych ludzi?
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Teraz są e-faktury przychodzą na email.
    Można się zalogować na www i zobaczyć płatności
    Płacimy całe stado rachunków, Orange, Plus, Tmobile i inne, prąd, gaz.
    Te molochy korporacyjne będą miały KSeF, ale osoba bez DG nie będzie
    miała. To jak się dowiem ile zapłacić?
    Czy będą mi wysyłać pdfy z fakturą? czy link? Jak to będzie?

  • 2. Data: 2024-01-23 11:11:04
    Temat: Re: KSeF czy coś zmieni dla zwykłych ludzi?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Jan 2024 13:00:03 +0100, Monika Głowacka wrote:
> [...]
    > miała. To jak się dowiem ile zapłacić?
    > Czy będą mi wysyłać pdfy z fakturą? czy link? Jak to będzie?

    Po staremu zapewne.

    A takie faktury dla prywatnych osób w ogóle nie maja trafić do KSEF.

    J.