  • 1. Data: 2004-02-08 21:51:30
    Temat: Kupno mieszkania przez ucznia(osoba bez dochodow)
    Od: "z-tec" <z...@N...gazeta.pl>

    Jestem uczniem ostatniej ostatniej klasy liceum i rodzice chca mi zakupic
    mieszkanie-ale to miszkanie ma byc budowane na mnie!!
    Ja nie pracuje i nie mam dochodow wiec jak po roku bede odbieral mieszkanie
    u developera i uregulowywal wszystkie formalnosci prawne to US na pewno
    wezwie mnie na "wywiad" skad mam pieniadze??
    Akara za nieudokumentowane dochody to podobno 75%!!!
    I moje pytanie-co powinna moja rodzina zrobic zeby przekazac mi pieniazki na
    budowe mieszkanka a jednoczesnie zeby to bylo zgodne z prawem i nie wymagalo
    zaplacenia kosztownych podatkow??
    Znajomi cos wspominali o darowiznie i mozliwosci udzielenia przez rodzicow
    mi pozyczki ale to sa tylko zaslyszane przeze mnie informacje.
    Jezeli mozecie poratowac mnie rada lub linkami do ciekawych publikacji na
    moj problem to bede bardzo happy.

  • 2. Data: 2004-02-09 08:02:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 8 Feb 2004, z-tec wrote:
    [...]
    >+ Akara za nieudokumentowane dochody to podobno 75%!!!

    To nie kara. To podatek :> od nieujawnionych dochodów.
    [...]
> [...]
    >+ mi pozyczki ale to sa tylko zaslyszane przeze mnie informacje.
    >+ Jezeli mozecie poratowac mnie rada lub linkami do ciekawych publikacji na

    http://xsls.com?1081
    czyli:
    http://groups.google.pl/advanced_group_search?q=+dar
    owizna+OR+darowizn+OR+podarowa%C5%82+OR+podarowny+OR
    +po%C5%BCyczka+OR+po%C5%BCyczki+OR+po%C5%BCyczek+gro
    up:*.podatki&num=100&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&saf
    e=off&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=1&as_miny=2001&as
    _maxd=8&as_maxm=12&as_maxy=2004

    ...co ci da po kliknięciu:
    http://1sl.net/9c1
    czyli:
    http://groups.google.pl/groups?as_oq=darowizna%20dar
    owizn%20podarowa%C5%82%20podarowny%20po%C5%BCyczka%2
    0po%C5%BCyczki%20po%C5%BCyczek&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_
    ugroup=*.podatki&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=1&as_m
    iny=2001&as_maxd=8&as_maxm=12&as_maxy=2004&lr=&num=1
    00&hl=pl

    ...no i możesz sobie odmianę słów uzupełnić :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (który nim tinyurl sobie przypomniał znalazł googlem cały stosik