  • Data: 2003-05-13 15:33:53
    Temat: Re: Czy można płacić mniejszy ZUS np. o 50%?
    Od: "uncas" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ela wrote:

    > Zapytaj w ZUS ie - może warto

    A co z przepisem ustawy:
    "2. Osoba spełniająca warunki do objęcia obowiązkowo ubezpieczeniami
    emerytalnym i rentowymi z kilku tytułów, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt
    2, 4-6 i 10, jest objęta obowiązkowo ubezpieczeniami z tego tytułu, __który
    powstał najwcześniej__." ?

    W przypadku gdy DG została założona wczesniej,
    ZUS trzeba płacić chyba własnie od DG.
    Czy w Twoim przypadku 'umowa zlecenie' było pierwsze???

    --
    Pozdrawiam uncas
    No one wants you when you lose...