  • Data: 2004-01-20 09:36:20
    Temat: Re: Kiedy pierwszy PIT5 w 2004 przy DG i etacie.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Jan 2004, MP wrote:

    >+ Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> [...]
    [...]
    >+ > I niektórzy uważają że mowa tu o obowiązku "wirtualnym" - przed
    >+ > odliczeniem składki zdrowotnej.

    Przyznaję się do "niektórych" :)
    A wszystko przez to, że mam w pamieci wyroki SN stwierdzające że
    w .pl litera prawa ma pierwszeństwo przed jego duchem, czyli
    "truizmem jest iż pierwszeństwo ma wykładnia literalna"...
    [...]
    >+ > Mam na to papierek w postaci informacji z US o tym że PIT-5,
    [...]
    >+ Też tak myślałem :-)
    >+ Coś mnie tknęło i zadzwoniłem do US i okazało się, że muszę złożyć PITy-5

    Cóż, widać USy też są rozdarte brakiem przekonania :[
    [...]
    >+ Ale to nie wszystko - należy napisać podanko z samokrytyką o niekaranie!

    To już jest *w twoim interesie* :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)