  • Data: 2016-07-13 11:57:49
    Temat: Re: Klient nie chce odesłać faktury-korekty
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-13 o 11:41, Liwiusz pisze:

    > Nie piszę o sprzedawaniu kosztów,

    OMG... Ja też nie.

    > jakbyś umiał czytać, to byś zauważył ;P

    Jakbyś czytał ze zrozumieniem to byś zauważył.

    > Nie zmienia to faktu, że faktura została już wprowadzona do obrotu.

    Bredzisz.

    > czy zwrócił, tego nie wiadomo.

    Wiadomo:
    "Pracownik banku obsługujący mojego klienta nie chce podpisać korekty,
    nie chce korekty, odesłał pierwszą fakturę pisząc, że on jej wcale do
    swojej księgowości nie przekazał."

    > Może ją nadal ma. Zresztą jest to
    > nieistotne z uwagi na pierwsze zdanie.

    > Zrozum pusty łbie - faktura już została wprowadzona do obrotu i jej
    > ewentualny zwrot nie zmieni tego faktu.

    Bredzisz.

    ure-vat

    > "faktura VAT nie trafiła do obiegu prawnego (nie dotarła do odbiorcy)" -
    > tutaj ten warunek nie jest spełniony.

    Czytaj do końca. Ze zrozumieniem.

    > Czekam na dalsze wylewanie na mnie pomyj przez debila.

    Miałeś tam też drugi link, który wyciąłeś bo ci nie pasował do twoich
    bredni, debilu:
    http://www.vat.pl/kiedy_i_jak_anulowac_fakture_komen
    tarz_vat_interpretacje_3531.php

    Czytaj do skutku.