eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKsięgowanie kosztu w KPiR › Re: Księgowanie kosztu w KPiR
  • Data: 2007-11-15 18:58:26
    Temat: Re: Księgowanie kosztu w KPiR
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 15-11-2007 o 19:52:56 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > t...@o...pl napisał(a):
    >
    >>> Wydaje mi się, że wiem. Ale tak czy siak, wpisywać takie
    >>> oprogramowanie w
    >>> ewidencję wówczas trzeba, tak? :)
    >
    >> Tak, ale praktycznie nic poza tym.
    >> Ale widzę że masz jakiś problem z tą ewidencją, napisz w czym rzecz
    >> to może uda się pomóc.
    >
    > Raz, że założonej nie mam, bo mi nie była do tej pory potrzebna.
    > Dwa - chcę sobie oszczędzić kłopotu z wypisywaniem. Oprogramowanie
    > będzie mi
    > potrzebne tylko parę miesięcy, potem przestanie.
    >

    No ale jaki kłopot? Jeśli wpiszesz do kosztów soft, to i tak będzie już
    na stanie i nie będzie mógł ot tak zniknąć.
    A wpisanie go do ewidencji ŚTiWNiP stanowi porównywalny nakład pracy,
    co wpisanie do KPiR, potem tylko wpisujesz do KPiR numer pozycji z
    ewidencji,
    kwotę.. i tyle. I sobie może ten soft tam siedzieć po wieczność w tej
    ewidencji.
    A gdy sprzedasz albo zutylizujesz, to robisz adnotacje w (zwykle)
    ostatniej kolumnie
    i pozamiatane.

    Jeśli koniecznie się nie chcesz z tym babrać, to wpisz w koszty teraz, nie
    powinno się nic stać
    (nie ma na to przepisu, ale ani nie uszczupliłeś podatku, ani nie wpiszesz
    w złym roku).

    Natoamist żeby być 100% zgodnie z przepisem i mieć konkretną podkładkę -
    to wtedy jednorazowa amortyzacja.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1