  • Data: 2006-12-12 23:23:11
    Temat: Re: Okres przechowywania dokumentów podatkowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Dec 2006, Herbi wrote:

    > Znalazłem taką analizę, która jest raczej "solidna" i rzetelna:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_000318/p
    rawo/prawo_a_2.html

    Mały drobiazg: nie sprawdziłeś z którego roku ona ;)
    Zauważ iż wskazuje ona na niespójność terminów, której w aktualnej treści
    Ordynacji *nie ma*!
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ordynacja-podatkow
    a-1_2_129.html

    Gdzie widzisz w art.86 albo 88 napis "5 lat" :)
    Jest "do przedawnienia.

    > Więc wychodzi że dobrze mi "dzwoniło" ;)
    > Dokumenty z 2001r. należy przechowywać do 31-12-2007r.

    IMO nie.
    W najlepszym przypadku do 31-12-2008

    > Ewentualnie, 31-12-2006r (za kilkanaście dni) można zezłomować dokumenty za
    > rok podatkowy 2000.

    Optymista :)

    pzdr, Gotfryd