  • Data: 2010-03-24 09:50:11
    Temat: Re: Spolka Cywilna a osobista Dzialanosc Gosp.
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-24 01:59:43 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Ma przychody.
    > Obrót, od czasu zniesienia podatku obrotowego i wprowadzenia VAT,
    > zdefiniowany jest jako podstawa naliczania VAT.

    Ekhm, ale nie chodziło bardziej o obrót rozumiany potocznie jako
    wartość sprzedaży. Wida na grupie o podatkach powinienem był to
    sformułować precyzyjniej.

    > Za to *FORMA* owego "przypisania" jak najbardziej ma znaczenie.
    > I przepis, który owo "przypisanie" reguluje.
    > Literalna treść przepisu potrafi istotnie wpłynąć na wydawałoby
    > się odległe skutki kwalifikacji jakichś właściwości przedmiotu.

    W tym przypadku to sądzę że to bez znaczenia. Precyzując - posiadanie
    tego sprzętu sportowego jest uzależnione od decyzji organów
    administracyjnych i na innych zasadach wydaje się takie pozwolenia
    osobom, a na nieco innych podmiotom prowadzącym ośrodki sportowe. Ja
    mam być posiadaczem własnego sprzętu, a SC za jakiś czas własnego.
    Pewnie co domyślniejsi sami wpadną o co może chodzić, ale to tutaj bez
    znaczenia, interesuje mnie czy i jak w pełni legalnie przeprowadzić
    najem sprzętu przez DG dla SC, której owa DG jest wspólnikiem. Choć na
    upartego zawsze mogę najmować sprzęt klientom bezpośrednio z DG, ale
    wtedy spółka będzie miała permanentne straty.

    de Fresz