  • Data: 2010-03-24 01:04:28
    Temat: Re: Spolka Cywilna a osobista Dzialanosc Gosp.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Mar 2010, de Fresz wrote:

    > Nie wiem kto to,

    Sprawdź w archiwum. Akurat ostatnio z rzadka pisuje (na grupie).

    > ale liczę że wynajmę na fakturkę kogoś, kto weźmie
    > odpowiedzialność za

    <BACZNOŚC!>

    > swoje

    <spocznij!>

    > działania.

    Za swoje podatki odpowiadasz Ty.

    > Powiedzmy że zakresy tych działalności będą od siebie baaaardzo odległe.
    > Spółka to przede wszystkim obiekt sportowy i klub, działalność obok to np.
    > grafika komputerowa itp.

    No to j.w. - nie widzę przeszkód (coś było o koniu i wyścigach ;))

    > I zmiana REGONu? 8-O

    Nie wypowiem się :|

    > Jak rozumiem nie ma żadnego limitu i można sobie do ewidencji wpisać dowolną
    > ilość pozycji?

    Najpierw należy się przygotować, czytając w archiwum o "grupach
    głównych". Podobno w niektórych urzędach wymyślili, że nie będą
    przyjmowali "głównych". IMO zupełnie bezprawnie.

    > wiem już o wyjaśnienie którego paragrafu męczyć potencjalnych kandydatów na
    > księgowych ;-)

    :)

    pzdr, Gotfryd