  • Data: 2022-04-21 21:48:47
    Temat: Re: Ulga rehabilitacyjna na samochód
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wrote:

    > A jesteś jej opiekunem? Bo tak czytam:
    > https://kalkulator-oc-ac.auto.pl/ulga-rehabilitacyjn
    a-na-samochod/#:~:text=Ulga%20rehabilitacyjna%20na%2
    0samoch%C3%B3d%20przys%C5%82uguje,podatkowym%20PIT%2
    0za%202021%20r.

    Ale on nie zamierza korzystać z ulgi, tylko żona.
    I do tego potrzebuje informacji o tym czy ten samochód jest żony, żeby
    ona mogła odliczyć. Tak -przy wspólnocie żona jest współwłaścicielem (o
    ile nie zachodzą jakieś durne przypadki, które sygnalizuje JF)
    Największym problemem będzie dowodzenie urzędnikom,
    że jest współwłaścicielem, bo urzędnik z US musi zobaczyć
    nazwisko w dowodzie rejestracyjnym.