  • Data: 2021-01-07 00:22:38
    Temat: Re: Wykorzystanie zakupu na potrzeby firmy
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Serdecznie dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi :)

    > Nic.
    OK. Też tak myślałem, ale wolałem się upewnić.

    > A masz obowiązek ewidencji ilościowej zakupionych punktów, że musisz
    > komuś to uzasadniać?

    Jak rozumiem, warto sobie przechowywać taki spis z HRD dla własnych potrzeb w CSV lub
    na papierze,
    Ale nie dołączać do dokumentacji - chyba, że ktoś zażąda wyjaśnień (jak te punkty
    były rozliczane).

    > Rejestracja domeny dla klienta, czy dla własnej firmy, to to samo. Celem
    > jest osiągnięcie przychodu.
    Słuszny cel ;)

    > Żeby się nie pogubić ile na co poszło, to bym sobie robił jakiś
    > dodatkowe zestawienie,
    Tu akurat HRD udostępnia dość przyjazną listę "rozliczenia zasileń".

    Ale przy większej skali warto by było wrzucać domena, koszt nabycia, numer faktury
    etc. do XLSa.

    > Albo... oznaczać jakimś dodatkowym polem (kategorią?) faktury zakupowe
    > punktów i faktury sprzedażowe domen (z dodatkowym polem "uwagi" z
    > ilością wydanych punktów?) i jednym kliknięciem wyfiltrować te dokumenty

    Chyba takiej możliwości nie ma, ale poszukam.

    Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam.