  • Data: 2002-05-24 06:17:27
    Temat: Re: Za długi numer faktury - księgowanie
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z praktyki wiem, ze cokolwiek z nr faktury by nie wpisac (fragment nr) w
    > razie kontroli, jezeli pozostala czesc dokumentu jest ok i wpis wartosci
    > jest ok, to nie ma problemow z US

    jakaś podstawa prawna ?

    >; myle ze ten temat nie jest godny tej grupy;

    to dlaczego zabierasz głos ;-)

    >..
    > mm01

    Temat jest godny tej grupy dlatego, że chyba 100% grupowiczów
    w jakimś stopniu jest z nim związana. Jeśli nie bezpośrednio usiłując
    zaksięgować lub wymyślając coraz dłuższy numer, to już na pewno
    pośrednio. Ja akurat mam związek z tematem nie tylko podczas
    księgowania faktury np. od kuriera, ale również jestem zmuszony
    do obrony programu posiadającego limit 16 znaków.
    Tak więc jak znasz jakąś podstawę prawną zezwalającą
    na skracanie numeru dokumentu księgowego np. w rejestrze VAT,
    to bardzo proszę o "Re:".

    Ja z praktyki wiem, że często praktyka zawodzi ;-)
    zwłaszcza w zakresie podatków.

    Pozdrawiam
    Piotr