  • Data: 2010-03-19 07:49:16
    Temat: Re: Zaokrąglanie kwot na fakturze
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jednak klient odsyła f-re bo dla niego (chodzi o tą sumę)
    > 74,85 * 7% to jest 80,09 (z czego 5,24 vat)

    Niech zmieni program do ksiegowania i będzie OK. Zostawiłbym ta fakturę u siebie
    z kopertą (żeby było widać, że odesłał) i jakby chciał ją znowu to do odbioru
    czekałaby w siedzibie firmy (ew. po zapłcie 5zł kosztów na pokrycie zapakowania
    i wysyłki, znowu bym ją wysłał).

    Jakiś czas temu przyszła od mnie księgowa i zażądała pieczątki i podpisu na
    fakturze. Jej zdaniem bez tego faktura jest nieważna. Miałem czas, więc
    pokazałem jej stosowne rozporządzenie i zapytałem, gdzie jest coś o podpisie i
    pieczątce. "Mnie nie interesuje rozporządzenie, pieczątka oraz podpis ma być i
    koniec". W końcu odesłałem ją do US na skargę i wystawiłem za drzwi. Betonu nie
    ruszysz. Jak mu program nie pozwala wprowadzić do systemu (a stawiam, że to na
    100% jest powodem odesłania f-ry) to będzie się upierał, że to Ty robisz źle, a
    nie jego program.