    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zapomniane koszty w firmie
    Date: Fri, 26 Nov 2021 15:17:11 +0100

    W dniu 2021-11-26 o 14:42, Kviat pisze:

    > A nie prościej się dowiedzieć zamiast gdybać?

    Nie.

    > Przecież to trwa krócej, niż napisanie tych zdań powyżej...

    Dla mnie trwa dłużej.
    Nie wiedziałbym dokładnie czym nakarmić wyszukiwarkę aby trafienia były
    od razu celne - więc może parę prób. Na pewno nie użyłbym za pierwszym
    razem ani słowa nadwyżka ani zwrot.
    Potem pewnie kilka stron do przejrzenia, na których poszukiwana
    informacja jest nie koniecznie w pierwszym zdaniu.
    Poza tym mnie to nie interesuje - chciałem tylko zasugerować gdzie
    według może być źródło, że ktoś 'zapomina' o fakturach i niech OP sobie
    szuka.

    > https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-nadwyzka-podatku-
    vat-zwrot-czy-przeniesienie-na-nastepny-okres

    Otworzyłem tę stronę i przeczytałem pierwszy akapit, co też zajęło
    chwilę i wiem tyle, że należało by czytać dalej aby dowiedzieć się o
    'specyfice' dwóch rozwiązań.

    To jest tak, że jak ktoś w czymś siedzi to sprawdzenie czegoś jest dla
    niego łatwiejsze niż, jak jest to temat mu mało znany.
    Być może nie powinienem się odzywać, ale wydawało mi się, że mam
    hipotezę, której OP nie bierze pod uwagę więc chciałem zasugerować jej
    sprawdzenie.

    Akurat dziś odpowiadałem na pytanie czy ESE22MV21 można zastąpić (musi
    idealnie pasować do płytki) przez ESE22MV21T gdy u dystrybutora ten
    pierwszy to "Przełącznik przyciskany" a ten drugi to "Przełącznik
    czujnikowy".
    W takim temacie to dla mnie prościej się dowiedzieć niż gdybać.
    P.G.