  • Data: 2004-02-10 10:52:12
    Temat: Re: Zawieszenie DG w ZUS zamiast w US.
    Od: "WOKiS" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AdamO." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:23f0.00000460.4028007c@newsgate.onet.pl...
    > Istnieje mozliwość zawieszenia opłacania składki zdrowotnej w ZUS-e bez
    > zawieszania działalności w US.
    > Jakie czynności wolno w tym czasie dokonywać?
    > Czy wolno wykazywac jakieś koszty, czy wolno nabywać towary handlowe?
    > Czy takie zawieszenie w ZUSie ma sens ponad to , że bedzie mniejszy zwrot
    > składki zdrowotnej (są miesiące bez przychodu).
    >
    > Adam
    >
    > --

    Składka zdrowotna jest niepodzielna, tzn że jezeli jest zawieszona
    działalnośc to trzeba się wyrejestrować w ZUS a po wznowieniu ponownie
    zarejestrować.
    Trzeba to zrobić 1 danego miesziąca, do jak np. zawieszenie jest od 10 to i
    tak sie płaci zdrowotne za cały miesiąc.

    Przetrenowane przy okienku. a szczęście najpierw byłem w ZUS a potem w US.