  • Data: 2006-01-16 08:28:58
    Temat: Re: najem - ryczalt i ulga internetowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Jan 2006, Aicha wrote:

    > No właśnie. Swoją drogą dziwnie masz umowę najmu skonstruowaną, skoro płacisz
    > za coś, czego nie używasz.

    ...przy ryczałcie.
    Bo powiem iż przy rozliczaniu KPiR nie byłoby to nic dziwnego, skoro
    i tak "idzie w koszt" a umowa będzie na "mieszkanie z Internetem" :)
    Zastrzegę iż wiem o stanowisku MF pozwalającym nie uznawać za przychód
    opłat związanych z lokalem faktycznie pokrywanych przez wynajmującego
    (IMHO ta opinia ma wątpliwe podstawy prawne a wręcz ich nie ma :]).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)