  • Data: 2003-04-12 22:21:15
    Temat: Re: nowa składka na ubezpieczenie zdrowotne !!!
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vowa" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:3e987b67$1@news.home.net.pl...
    > Tak myślałem, że to tajny plan ministra finansów?
    > Czy nasz minister nie miał pierwszej praktyki w mleczarni?

    Nie tylko jego a bywszego mistera zdrowia a tak w ogóle to znaleźli grupę którą mogą
    jeszcze trochę podoić, która nie wyjdzie ma
    ulice i nie zrobi manifestacji przed sejmem jak pięlegniarki, stoczniowcy czy
    rolnicy.
    Juz nie długo zapewne jakis "bystrzak" zauważy ze podstawy nie mogą byc różne (60% i
    75%) no i oczywiście je wyrówna do ... 75%

    Sark