  • Data: 2003-11-13 13:31:11
    Temat: Re: pozyczka a opłata cywilnoprawna
    Od: "Slayer" <s...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Slayer, ale z tego pisma wynika że jest to odpowiedź
    > na pytanie dotyczące przypadku kiedy *jedna strona* umowy
    > jest zwolniona *podmiotowo*.
    > A to IMHO coś odbiegło od naszej dyskusji dotyczącej
    > zwolnienia przedmiotowego... nie bić ;), ja się nie znam !!
    > :)

    oj, trasznie mi Pan teraz zamieszał.... zgadza się tam chodziło o zwolnienie
    przedmiotowe, dzwoniłem w tej sprawie do kilku krakowskich UeSów, i
    jest "różnie", w jednych wymagają składania deklaracji , w innych nie...,
    tam gdzie wygamali składania tłumaczyli to możliwością ewentualnego
    późniejszego ustalenia wartości rynkowej (przy kupnie)i dbaniem o interes
    podatnika, swoją drogą faktycznie "raczej" deklaracji nie powinno sie
    składać w przypadku zwolnień podmiotowych, oraz w przypadku czynności nie
    podlegających podatkowi... więc nie bić ;) ja się nie znam ;-)