  • Data: 2003-11-13 01:20:03
    Temat: Re: pozyczka a opłata cywilnoprawna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Nov 2003, Slayer wrote:

    >+ Użytkownik "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl> napisał
    >+ > - do wartości 1000,-
    >+ > deklaracji nie składa się ! (cytuję z pamięci)
    >+
    >+ jeżeli to prawda to bardzo ciekawe, zwłaszcza jak się to przeczyta
    >+ http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=137&id=19622

    Slayer, ale z tego pisma wynika że jest to odpowiedź
    na pytanie dotyczące przypadku kiedy *jedna strona* umowy
    jest zwolniona *podmiotowo*.
    A to IMHO coś odbiegło od naszej dyskusji dotyczącej
    zwolnienia przedmiotowego... nie bić ;), ja się nie znam !!
    :)
    Niemniej najwyraźniej tak wygląda, że US chciał dostać umowę
    z dwoma podpisami - a podatnik zwolniony (podmiotowo) kazał
    się tej drugiej stronie wypchać powiadając że "on nic nie
    musi" :)

    pozdrowienia, Gotfryd