  • Data: 2005-01-10 10:20:33
    Temat: Re: spółka cywilna a działalność gospodarcza
    Od: Iza <i...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bo wrote:
    > Trzeba dobrze wiedziec jaki jest CEL a wtedy latwiej odpowiedziec CO
    > zrobic...

    > Ksiegowy to dobra sprawa ale.... nie zawsze jego interes jest zbiezny z
    > Twoim...
    > Moj szwagier za sluchanie ksiegowej normalnie zbankrutowal...
    > bo Ksiegowiej sie nie chcialo VAT prowadzci i tak kombinowala,
    > ze w koncu przegapil moment, gdy trzeba bylo rozwinac dzialanosc..

    jak na razie nie narzekam na ksiegowego, odpowiada dokladnie na
    wszystkie moje pytania (od razu mowie, na pytania, ktore zadam:) ) i ze
    wszystkich czynnosci, ktore mamy w umowie, wywiazuje sie naprawde bardzo
    dobrze.

    > Musisz SAMA wiedziec czego NAPRAWDE chcesz..
    > Do ZUS przeciez tez mozesz wieksza podstawe zglosic,
    > jak chesz placic wiekszy ZUS, nie ma zakazu..

    chcialam:) ksiegowy mnie na szczecie przed tym powstrzymal:)

    > Na ZOO tez jest czas...a i owo 50 k PLN niemusi byc "gotowka"

    obawiam sie, ze nic poza gotowka (a i tej mam ograniczone zasoby) nie
    mam :), wiec ciezko z czym innym, chyba ze pomysl moze byc wart tyle :)

    > P.S Nieprzestraszsie tym, co Ci Godfryd napisal..
    > te pare tysiecy tekstow dobrze przeczytac,
    > ale niekoniecznie wszystkie..

    oj, czytanie to podstawa, nie ma czym sie przerazac - w przypadku to
    tylko i wylacznie moja wina, ze niedoczytalam kilku rzeczy i efekcie
    zrobilam z siebie idiotke:) ale jak mowilam, czlowiek uczy sie na
    bledach i jesli potrafi z nich skorzystac to dobrze - drugi raz ich nie
    popelni, jesli nie potrafi, to coz...
    inna sprawa, ze dopiero za ktoryms postem, ktory napisaliscie, dotarlo
    do mnie co chcieliscie mi przekazac:) i wiem w czym popelnilam blad w
    swoim rozumowaniu:)

    Jeszcze raz dziekuje wszystkim za pomoc:)
    W ciagu 3 godzin dzisiaj dowiedzialam sie wiecej niz w ciagu kilku
    ostatnich dni sama szukajac:)

    Iza