  • Data: 2005-04-18 21:39:07
    Temat: Re: sprzedaz na aukcjach itp.
    Od: "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozszerzaja dzialalnosc. Zatrudniaja pracownika. Placa mu za to. Umowa o
    > prace, umowa zlecenie.

    A np. tak: rodzinka ma nowa dzialalnosc (za wpisanie trzeba bodajze zaplacic
    50 zeta), sprzedaja moje programy, ktore kupuja odemnie przez umowe o dzielo
    :) w ktorej jest napisane ze dostaje 81% ceny produktu sprzedawanego. Oni
    placa te 19% podatku, ja 19% (a wlasciwie to 9,5% bo z przekazaniem praw) i
    mam 73,71 % dochodu i wszystko legalnie :)))
    Czyz nie? A moze cos sie nie zgadza?