  • 1. Data: 2008-09-16 22:48:13
    Temat: Termin odbioru zwrotu podatku po wprowadzeniu korekty
    Od: karask <*@*.*>

    Witam

    Składałem w tym roku moje pierwsze zeznanie podatke i nie poszło mi
    najlepiej - ostateczną korektę złożyłem na początku września:)
    Nie podałem jednak numeru konta i zadeklarowałem, że wpłatę odbiorę
    osobiście w kasie urzędu.

    Wczoraj dostałem list z poleceniem stawienia się po należne pieniądze w
    terminie do końca września. I tu właśnie zaczynaja sie schody:
    Aktualnie mieszkam 120km od miejscowości z urzędem, urlopu w pracy we
    wrześniu za nic nie dostanę, a w sobotę US ma wolne. Będę mógł odebrać tę
    gotówkę w październiku czy wtedy będzie juz "po ptokach"? Mogą sobie tak
    po prostu przywłaszczyć nieodebrane pieniądze?

    Ani google, ani strony urzędów skarbowych nie zawierały odpowiedzi na
    powyższe pytanie. A nie mam pomysłu gdzie indziej szukać:/

    Karask

  • 2. Data: 2008-09-17 01:21:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Sep 2008, karask wrote:

    > gotówkę w październiku czy wtedy będzie juz "po ptokach"? Mogą sobie tak po
    > prostu przywłaszczyć nieodebrane pieniądze?

    Nie bardzo.
    Ja bym zaczął od poinformowania, że stawię się później i dlaczego.
    BTW: a NIP-1/NIP-3 to złożyłeś?
    Czy mandatem chcesz? :O

    > Ani google, ani strony urzędów skarbowych nie zawierały odpowiedzi na
    > powyższe pytanie.

    Za to tam są telefony, nie? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-09-17 11:03:28
    Od: Karask <q...@q...pl>

    Dnia 17-09-2008 o 03:21:19 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Za to tam są telefony, nie? ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Nie wiedziałem z jakim nastawieniem do nich dzwonić:)

    Tak dla potomnych, procedura wygląda następująco:
    Pieniąchy idą z US do kasy, równoczesnie idzie list do petenta. Jeśli ten
    sie nie zgłosi w wyznaczonym terminie, kasa zwraca pieniądze do US. Po
    pewnym czasie(około 2 tyg.) US ponownie śle mamonę do kasy i proces się
    powtarza.

    --
    Karask