eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUlga odsetkowa- pytanie › Ulga odsetkowa- pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "q" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulga odsetkowa- pytanie
    Date: Mon, 10 Mar 2008 22:39:36 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <fr49qt$i1b$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: clr69.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1205185181 18475 83.31.119.69 (10 Mar 2008 21:39:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Mar 2008 21:39:41 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: 5xiQewCXAuz0uJez4s4m4cwgjnZkCp19
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Antivirus: avast! (VPS 080309-0, 2008-03-09), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:197065
    [ ukryj nagłówki ]

    Czesc wszystkim,

    Mam do Was prosbe o wyjasnienie zagadnienia. Mam kredyt mieszkaniowy razem z
    osoba niespokrewniona. Czy dokonujac oddzielnych rozliczen zarowno w PIT-2K
    jak i PIT/D mamy wpisac po 1/2 kwoty kredytu, zaplaconych odsetek oraz
    pozostalych kwot jakie sie wypelnia?
    Czy w polu 30d PIT/D mam wpisać łączny koszt poniesiony na inwestycje (mam
    uwzglednic np. zakup plytek, armatury, itp. oczywiscie mam faktury)? Czy
    maja to byc koszty tylko z 2007 czy rowniez za lata poprzednie (umowa z
    deweloperem i umowa kredytowa zawarte w 2005 roku, odebrane mieszkanie w
    2007)?

    PIT-2K :
    - pole 30: wpisuje kwote kredytu, czyli x CHF * kurs sredni NBP z dnia w
    ktorym podpisalismy umowe kredytowa (w umowie nie ma okreslonego kursu CHF);
    - pole 33: zaznaczam pozycje 3 (mieszkanie zostalo wybudowane przez
    dewelopera od ktorego je zakupilismy. Umowa podpisana w trakcie budowy);
    - pole 34: wpisuje kwote lacznych wydatkow. Jest to kwota jaka zaplacilismy
    deweloperowi, czy mam uwzglednic dodatkowe wydatki (meble, wykonczenie,
    uslugi, itp.)
    - pole 35: wpisuje kwote na jaka mam faktury. Mam uwzglednic wszystkie
    zakupy jakie poczynilem zeby ukonczyc inwestycje (meble, wykonczenie,
    uslugi, itp.)?

    Pozdrawiam,

    Wojtek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1