eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › Wynajem powierzchni reklamowej (Internet) - ponawiam prośbę
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-01-05 15:32:14
    Temat: Wynajem powierzchni reklamowej (Internet) - ponawiam prośbę
    Od: GreGo <N...@o...pl>

    Witam,
    Ponawiam prośbę o pomoc.
    Po zmianach w programie partnerskim jednego z serwisów aukcyjnych przy
    wypłacie pieniędzy należy wystawiać im rachunek i opłacać podatek.
    Rachunek mogę sobie wydrukować od nich ze strony, ale co dalej mam zrobić?
    Nie bardzo wiem jaki formularz wypełnić.
    Czy ktoś może mi pomóc?

    ========================================
    Informacja z ich strony:

    "Pamiętaj, aby:

    * wraz z pierwszym rachunkiem przesłać komplet dokumentów:
    - oświadczenie, że nie jest przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów
    ustawy o swobodzie działalności gospodarczej; przykładowa treść
    oświadczenia:

    Ja, niżej podpisany [imię i nazwisko], zamieszkały w [miejscowość], przy
    [ulica, numer domu, numer mieszkania], PESEL [numer pesel]
    oświadczam, że nie jestem przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy
    o swobodzie działalności gospodarczej.
    [data, podpis]

    - potwierdzenie zarejestrowania Partnera jako podatnika podatku
    od towarów i usług - w przypadku podatników VAT czynnych (ksero decyzji
    o nadaniu numeru NIP i potwierdzenia zarejestrowania jako podatnik
    czynny VAT (formularz VAT-5),
    - lub oświadczenie, że Partner nie jest zarejestrowanym
    podatnikiem VAT czynnym - w przypadku Partnerów zwolnionych z VAT;
    przykładowa treść oświadczenia:

    Ja, niżej podpisany [imię i nazwisko], zamieszkały w [miejscowość], przy
    [ulica, numer domu, numer mieszkania], PESEL [numer pesel]
    oświadczam, że nie jestem zarejestrowanym podatnikiem VAT czynnym.
    [data, podpis]

    * wystawić rachunek dokładnie na sumę, która została wypłacona za
    pomocą formularza "Zarezerwuj kwotę do wypłaty" na stronie Stan konta i
    płatności (w przypadku transferu na konto użytkownika w [NAZWA SERWISU
    AUKCYJNEGO] należy wystawić rachunek na kwotę powiększoną o 20% premii);
    * zadbać o wpisanie prawidłowych danych na rachunku: nazwy firmy
    i/lub imienia i nazwiska, NIP-u, identyfikatora Użytkownika w [NAZWA
    SERWISU AUKCYJNEGO]
    * rachunek wystawić firmie [NAZWA FIRMY] Sp. z o.o. za usługę
    "Najem powierzchni reklamowej za okres miesiąc-rok (nazwa użytkownika :
    xxx)";
    * podać numer konta, na który ma zostać zrealizowany przelew (w
    przypadku wypłaty gotówkowej) lub podać zlecenie (transfer na konto
    użytkownika w [NAZWA SERWISU AUKCYJNEGO] lub zamiana na punkty PayBACK);
    * wysłać oryginał rachunku listem poleconym na adres:

    [TU NAZWA I DANE ICH FIRMY]

    * zapłacić należny podatek od otrzymanej kwoty (kwota jest kwotą
    brutto).


    Przy zachowaniu powyższych zasad, pieniądze zostaną przekazane w ciągu
    21 dni roboczych od daty otrzymania rachunku (w przypadku wypłaty
    gotówkowej) lub 5 dni roboczych (w przypadku wypłaty bezgotówkowej)."

    ====================================================
    ===================
    I tyle. Zaplacic nalezny podatek... ale jak i jaki? Nic nie podaja... :-(

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1