  • 1. Data: 2003-01-27 15:40:55
    Temat: Zakończenie działalności a koszty?
    Od: "Marek" <s...@p...gazeta.pl>

    Z końcem ubiegłego roku zakończyłem DG w spółce cywilnej
    (likwidacja spółki). Czy jest możliwe zaksięgowanie faktur (PKPiR)
    wystawionych w styczniu 2003 - opłaty za telefony dotyczące
    rozmów przeprowadzonych w grudniu. Jak to ugryźć aby było OK?
    Proszę o pilną odpowiedż - jeszcze dzisiaj muszę wysłać VAT-7

    Dziękuję i pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2003-01-27 16:32:59
    Temat: Re: Zakończenie działalności a koszty?
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Marek <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > rozmów przeprowadzonych w grudniu. Jak to ugryźć aby było OK?
    > Proszę o pilną odpowiedż - jeszcze dzisiaj muszę wysłać VAT-7

    mam tak samo i z przykrością doszedłem do wniosku,że nie,chyba że faktury
    dotyczą zdarzeń gospodarczych z zeszłego roku.
    O Vacie jednak zapomnij.Nie ma już "podmiotu" gospodarczego.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet