  • 1. Data: 2003-03-07 07:03:57
    Temat: choroba zawodowa i sanatorium
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    witam
    poniewaz odpowiedzi na interesujacy problem nie znalazlem w archiwum to dam
    je tutaj:
    czy osoba z choroba zawodowa , ktora zostala skierowana do sanatorium w
    zwiazku z ta choroba - moze odliczyc sobie koszt tego sanatorium od podatku

    leon

  • 2. Data: 2003-03-08 08:30:03
    Temat: Re: choroba zawodowa i sanatorium
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "leon" <L...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy osoba z choroba zawodowa , ktora zostala skierowana do sanatorium w
    > zwiazku z ta choroba - moze odliczyc sobie koszt tego sanatorium od

    --------------------------
    Nie wiem niestety czy ty możesz odliczyć.Napewno odpłatność za pobyt na
    leczeniu sanatoryjnym przysługuje w ramach odpisu od dochodu z tytułu
    wydatków na cele rehabiltacyne.Tylko z tych odliczeń mogą korzystać osoby
    które mają
    - orzeczenie o zakwalifikowaniu do jednego z trzech stopni
    niepełnosprawności lub
    -decyzje przynającą rentę z tytułu całkowitej lub częśiowej nezdolności do
    pracy albo rentę szkoleniową albo
    - orzeczenie o radzaju i stopniu niepłnosprawności osoby która nie ukończyła
    16 lat
    Jeśli masz któryś z wymieninych papierków to możesz odliczyć
    sanatorium.Oczywiście jesli nie otrzymałeś zwrotu wydatów
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-08 16:58:01
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    > -decyzje przynającą rentę z tytułu całkowitej lub częśiowej nezdolności do
    > pracy albo rentę szkoleniową albo

    o wlasnie o to mi chodzilo. dzieki
    a przy okazji Wszytkiego Najlepszego

    leon