  • 1. Data: 2007-02-13 17:05:47
    Temat: fundusz inwestycyjny - podatek
    Od: "SW" <s...@s...pl>

    mam z zona zalozony rachunek z funduszem inwestycyjnym. Zalozony w
    pazdzierniku 2006. Czy musze si z niego rozliczac? Wydaje mi sie, ze
    niestety tak.

    Nie rozliczamy sie razem, wiec kto a moze po polowie podatku na osobe w
    rozliczeniu?

  • 2. Data: 2007-02-13 19:13:42
    Temat: Re: fundusz inwestycyjny - podatek
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "SW" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niestety tak.
    >
    > Nie rozliczamy sie razem, wiec kto a moze po polowie podatku na osobe w

    nie rozliczacie zyskow z inwestycji w FI,
    nalezny podatek zostanie potracony przez TFI
    w momencie odkupu jednostek.

    pozdrawiam
    piotrek