  • 1. Data: 2005-04-03 14:44:51
    Temat: jednoosobowa działalność a spółka
    Od: "Syl" <s...@w...pl>

    witajcie
    nie znalazłam odpowiedzi na takie pytanie:
    prowadzę jednoosobową działalność a chcę ją przekształcić w spółkę - jaka
    data będzie wpisana jako chwila zarejestrowania? ta sprzed dwóch lat gdy
    rejestrowałam firmę, czy może dzień, w którym dokonam formalnego
    przekształcenia w spółkę?
    pozdrawiam
    sylwia

  • 2. Data: 2005-04-04 10:50:32
    Temat: Re: jednoosobowa działalność a spółka
    Od: "J 43" <n...@p...onet.pl>

    Tu nie ma zastosowania "przekształcenie". Po prostu Jan Kowalski prowadzi
    działalność na swoje nazwisko, a potem zakłada spółkę. Działalność
    dotychczasową może zlikwidować, zawiesić albo kontynuować - jak chce.
    Data będzie taka, jak wynika z rejestracji nowej spółki.