  • 1. Data: 2008-04-06 16:10:04
    Temat: pracuję niecały rok- czy ulga na dziecko przysługuje?
    Od: Emilia <e...@i...pl>

    Po kilku latach przerwy znów sie rozliczam... pracuję od lutego
    zeszłego roku, jestem osobą samotnie wychowującą małe dziecko. Czy
    ulga na dziecko przysługuje mi od momentu podjęcia pracy, czy mogę z
    niej korzystać dopiero po przepracowaniu całego roku?
    Pozdrawiam,

    Emilia

  • 2. Data: 2008-04-06 17:35:19
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Emilia wrote:
> [...]
    > ulga na dziecko przysługuje mi od momentu podjęcia pracy, czy mogę z
    > niej korzystać dopiero po przepracowaniu całego roku?

    Praca nie ma tu nic do rzeczy.

    Możesz nawet nie pracować, bylebyś miała od czego odliczyć ulgę
    (niezerowy podatek należny rozliczany na zasadach ogólnych).

    Piotrek